Free sobota na Vlčárech v Česku

26.06.2010 00:00

Na freečko sme sa pripravovali týždeň dopredu. Priateľ si požičal auto a ja som naplánovala čas vstávania :D Vstávali sme o 2:30h a práve preto, že sme mali tak skoro vstávať, sme šli aj skoro spať. Vlastne mali sme to v pláne O:) ale namiesto 20:00h sme šli spať okolo 22:00h. Obaja sme však nevedeli zaspať, no nakoniec okolo 00:00h sa nám to podarilo. Ráno sme potom celý rozospatý zbalili jedlo a pitie pre psy a pre nás a o 3:50 sme sa vydali na cestu. Pôvodny čas, kedy sme mali vyraziť, bol o 3:30 ale akosi sa to chystanie sa na dlhú cestu pretiahlo. Tesne pred obcou Zlátenka som si spomenula, že som zabudla doma obojky aj vodítka pre psy. Našťastie sme mali časový náskok, nakoľko freečko sa oficiálne začína o 10:00h a náš predpokladaný čas bol okolo 9:30. A tak sme dali na GPSku vyhľadať nejaký obchod a chvalabohu nám našlo pár km od nás Kaufland. Výber bol dosť biedny, ale to sa dalo čakať. Nejako sme dopasovali k sebe 2 obojky k 2 vodítkam a pobrali sme sa na Vlčáry.

Na Vlčároch už bola pekne veľká skupinka ľudí so psami rôznej veľkosti a rôzneho veku. Keď sme vstúpili dnu, Fergie začala opäť prejavovať svoj strach a vôbec sa jej tu nepáčilo, no Caesar si hneď prišiel na svoje a hneď začal ovoňiavať všetko okolo seba. Boli sme sa pozrieť aj na vlčicu Wayu a pošťastilo sa mi ju pohladkať :) No potom sa mi niekde schovala a už som ju nevidela. Nakoľko ma ten Fergin strach prekvapil, myslela som si, že sme to úspešne vyriešili, pustila som sa do vyhľadávania vhodných adeptov pre zbavovanie Ferginho strachu. Malé psy jej dodávali istotu a pri veľkých musela tú získanú istotu využiť na to, aby sa k nim vôbec priblížila.

Zoznámili sme sa s veľkým množstvom psíčkarov a ešte s väčším množstvom psíkov :) A pán Desenský nám zodpovedal naše 3 otázky, takže som sa utvrdila v tom, že Fergie je normálna (všetky otázky sa týkali jej, napr. prečo ma tak často oblizuje, prečo sa o mňa obtiera keď čupím, sedím alebo kľačím, prečo sa nechce hrať s väčšími psami ako je ona sama a s malými sa kľudne pohrá) a že netreba hľadať vo všetkom problém :) Za čo ďakujem!

Nakoniec sa Fergie pohrala s talianským chrtíkom (predpokladám, že to bol psík tohto plemena) psíkom, keď sa už s 3,5 mesačnou sučkou stredoaziata nevedela alebo nechcela pohrať (aj keď vyzeralo to sem-tam nádejne, že by sa už-už s ňou hrala, a sem-tam, že by ju najradšej držala od seba čo najďalej :/). Caesar s priateľom po nejakej hodinke odišli do auta, pretože priateľ si šiel pospať (čo sa mu nakoniec nepodarilo, pretože sa mu dovtedy, dokým som prišla, podarilo len najesť a pozrieť si niečo na GPSku) a Caesar sa snažil na ostastné psíky naskakovať, čo našťastie ostatné psíky brali ako hru, a tak sa s nim začali hrať, ale to nebolo práve najlepšie na Caesarkove nožičky, pretože väčšinou šlo o veľké psíky. A tak si tam poletoval ako taká ping-pongová loptička :( Tak šiel do auta.

A potom okolo 12:30, keď vyzeralo, že sa poriadne rozprší, sme sa pobrali domov a doma sme boli okolo 19:30 :)

FOTOGALÉRIA

Fotogalerie: Free sobota na Vlčárech v Česku