Návšteva veterinára

24.06.2010 00:24

Hneď ako som sa vrátila zo školy, som zobrala psy najprv na prechádzku a potom k veterinárovi. Šli sme kúpiť pipety proti ektoparazitom a granule pre Fergie. Chvíľočku sme si posedeli v čakárni, kde zatiaľ Caesar predvádzal ako on bravúrne "ovláda" poslušnosť. Obidvoch som si posadila ako to v poslednej dobe robievam, keď čakáme v čakárni u veterinára, ale nakoľko viem, že Caesarovi je lepšie v ľahu, tak som ho dala ľahnúť. Ale zrazu mu ležanie neprišlo až také pohodlné a pokúšal sa každých 5 minút nenápadne odňuchať niekam ďalej. Niekoľkokrát som ho napomínala a dávala raz do sedu a raz do ľahu. A v tom sa otvorili dvere do ambulancie a Caesar sa ako prvý ťahal odtiaľ preč...a Fergie to po ňom samozrejme opakovala

Neboli sme ešte na rade, pretože nás "predbehol" psík, ktorý bol objednaný na strihanie. Ale to trvalo len chvíľočku. Keď sme boli už vo vnútri, vysvetlila som pánom veterinárom kvôli akej veci som prišla. Potom sa pán veterinár opýtal na Fergin stav, a tak som využila to, že ju mám zo sebou a nechala som ju prehliadnúť. Prehliadajúci pán veterinár usúdil, že je vo výbornom stave, čo ma náramne potešilo. Potom sme sa rozlúčili a pobrali sa domov :)