Kúpanie sa na štrkovisku

01.07.2010 13:40

Našťastie aj v tento štvrtkový deň nám počasie prialo, a tak som rozmýšľala, čo by som tak mohla so psami podniknúť. A tak som sa rozhodla, že sa pôjdeme kúpať na štrkovisko, kde je celkom pekné, veľké umelo vytvorené jazierko. O 13:40 sme s priateľom a jeho kamarátom vyrazili. A keď sme dorazili na miesto, prvé, čo psy urobili, bolo, že si šli rovno zaplávať :)) a obaja. Fergie mala ešte pred rokom z vody strach. Nepozdávalo sa jej, že by sa mala hýbať niekde, kde pod nohami necíti pevnú zem. Ale tento rok sa mi ju podarilo aj vďaka Caesarovi, ktorý s vodou nemá problém, zlomiť a teraz si vodu doslova užíva. Plávala si sem a tam aj niekoľkokrát za sebou, čo má nesmierne teší. Aj keď voda nie je najlepším priateľom pre srsť westíkov (a iných drsnosrstých plemien), keďže ju zmäkčuje a mastí obvykle suchú kožu westíkov. Ale je to výborné na získanie kondičky a šetrenie kĺbov :) Pobudli sme tam asi takú hodinku, keď sa k nám od Tatier začali tiahnúť čierne mračná a  diaľke sa dokonca aj zablýskalo. Chvíľku sme počkali, či sa možno nevyčasí a či nás mraky neobidú, ale keď už začali intenzívnejšie padať kvapky, tak sme to zabalili a šli domov.

A doma som oboch musela vykúpať, aby mali znova krásny biely kožuštek, pretože sa mi tam všade vyváľali či už po tráve alebo blate (alebo dokonca po rybacej mŕtvolke ako napríklad Fergie :/), jednoducho všade, kde im to prišlo vhodné.